Agnieszka Krawczyk "Ciało"

Przed tą książką nie czytałam nic autorstwa Agnieszki Krawczyk. Gdzieś to nazwisko mi się przewijało, ale nigdy jakoś szczególnie mnie nie zainteresowało. Aż trafiłam na "Ciało" i przepadłam.

Agnieszka Krawczyk

Wiedeń. W kanale Dunaju znaleziono wypreparowaną skórę. Skąd się tam wzięła? A co najważniejsze, gdzie jest reszta ciała? Czyja to skóra z tak charakterystycznym tatuażem? Czy to przypadkowe znalezisko, czy jednak specjalny zabieg przestępcy? Makabryczne znalezisko przypomina sprawę kryminalną z Polski sprzed lat. Sprawa nie została rozwiązana, zatem czy to ten sam przestępca, czy pojawił się naśladowca? Widoczne podobieństwo sprawia, że w wiedeńskie dochodzenie włącza się konsultant z Polski, Henryk Mach. Przystojny, inteligentny mężczyzna elektryzuje Paulinę Weber, która wydaje się być w kręgu zainteresowań przestępcy.

Paulina jest byłą żoną komisarza wiedeńskiej policji, który również włączony jest do tego śledztwa, Maxa Haasa. Między nim a Henrykiem od razu daje wyczuć się napięcie, jak to u mężczyzn zwykle bywa. Czy połączą oni swoje siły, by znaleźć preparatora? A może każdy z nich będzie prowadził swoje śledztwo?

Kto okaże się sprawcą preparowania zwłok i jaki mroczny sekret będzie ukrywał? Czy w całą sprawę zamieszani są studenci Pauliny, z którymi prowadzi zajęcia odnoszące się do okrucieństwa w sztuce? Paulina jako historyk sztuki nie tylko wykłada na uniwersytecie, ale również prowadzi poczytną stronę internetową, która stanie się sposobem komunikacji z preparatorem.

Wartka akcja, lekkie pióro, to naprawdę świetny kryminał. Ja zdecydowanie polecam!

Informacje o książce:

Tytuł: Ciało
Autor: Agnieszka Krawczyk
Wydawca: Filia
Rok wydania: 2021
Ilość stron: 396

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Louise Hay "Codziennie kochaj siebie"

Każdy codziennie zmaga się z własnymi słabościami i stawia czoło problemom. Nie jest łatwo, ale bez względu na to, ile razy się upadnie, zaw...

Najpopularniejsze posty