Lewis Carroll "Alicja w krainie czarów"

Lewis Carroll "Alicja w krainie czarów" to pozycja znajdująca się na liście książek BBC, dlatego też poświęciłam czas na jej przeczytanie.

Lewis Carroll

Nie pamiętam czy czytałam tę książkę, będąc dzieckiem. Pamiętam natomiast, że oglądałam jej ekranizację i była wówczas dla mnie totalnie niezrozumiała. Po latach już jako dorosła kobieta wracam do tej lektury, by móc ją "odhaczyć" na mojej liście książek BBC. Myślę, że sama bym po nią nie sięgnęła. Mój najstarszy syn również ją teraz czytał. On chyba bardziej ją zrozumiał.

Alicja, blondwłosa dziewczynka, wpadła do króliczej jamy, po czym znalazła się w równoległej rzeczywistości. Spotkała tam wiele zwierząt, które mówiły ludzkim głosem. Przeżyła tam wiele przygód, dzięki temu, że w magiczny sposób mogła zmieniać swój rozmiar od bardzo małego po naprawdę ogromny.

Nie porwała mnie ta książka ponownie, mój syn też nie piał zachwytem. Nie wiem, dlaczego znalazła się ona na liście BBC. Nie tylko moje odczucie jest takie, że ta historia jest totalnie do niczego. Może Wy mi powiecie, jak ją rozgryźć?

 

Informacje o książce:

Tytuł: Alicja w krainie czarów
Autor: Lewis Carroll
Wydawca: Bona
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 117

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Louise Hay "Codziennie kochaj siebie"

Każdy codziennie zmaga się z własnymi słabościami i stawia czoło problemom. Nie jest łatwo, ale bez względu na to, ile razy się upadnie, zaw...

Najpopularniejsze posty