Camilla Lackberg "Złota klatka"

Jeśli czytacie mojego bloga na bieżąco, to wiecie, że moich zachwytów na temat książek Camilli Lackberg nie było końca. Saga o Fjallbace porwała mnie kompletnie i z ogromną przyjemnością czekałam na kolejne jej tomy. Kiedy przeczytałam ostatni z nich, to wręcz nie mogłam się doczekać nowej serii. Rany Julek! Jak ja przebierałam nogami! W końcu się doczekałam i przeczytałam. Niestety pozostał mi jakiś niesmak i sama nie wiem, co mam o tym myśleć.
camilla lackberg
"Złota klatka" to thriller psychologiczny, czyli coś innego, niż poprzednia saga. Główną bohaterką jest Faye - kobieta mądra, piękna, zamożna. Ma przystojnego męża i cudowną córeczkę. Jednak wszystko to, zostało okupione jej cierpieniem. Jej mąż odnosi sukcesy zawodowe, jednakże nie wszystkie one są jego zasługą. Wszakże żona pomogła mu niegdyś założyć firmę, obecnie wartą miliony, jak również zrezygnowała ze studiów, by mąż mógł zrealizować swoje marzenia zostania milionerem. Czy nie jest to poświęcenie zbyt duże?

Po latach wspólnego życia okazuje się, że piękna, młoda kobieta z głową pełną pomysłów stała się zahukaną kurą domową z nadmiarem kilogramów. Tak, to bardzo realne założenie. Jednakże Faye jest sama sobie winna, w końcu to ona poddała się rygorowi mężulka, który nie jeden grzech ma na swoim sumieniu.

Przychodzi jednak taki moment, kiedy to Jack, mąż Faye, zdradza ją i wrzuca na bruk bez grosza przy duszy. Żądna zemsty kobieta ciężko pracuje na to, by mąż stracił dosłownie wszystko. Czy jej się to udaje? No cóż... nie mogę Wam tego zdradzić! Musicie przeczytać to sami!

Faktem jest, że książki Lackberg czyta się bardzo przyjemnie. Faktem jest też to, że w "Złotej klatce" jest przesadnie dużo agresji i scen erotycznych. Aż do przesytu! Aż do znudzenia! I to nie podobało mi się bardzo. Historia sama w sobie ciekawa, choć zastanawiam się o czym będzie kolejny tom tej sagi. Nie jestem również pewna tego, że chcę koniecznie po niego sięgnąć. Saga o Fjallbace podobała mi się tak bardzo, że "Złota klatka" wydaje mi się marną jej następczynią. Jak na razie pozostał niesmak. Kto wie, może za jakiś czas sięgnę po kolejny tom, a wtedy na pewno Wam tutaj o tym napiszę.

Informacje o książce:

Tytuł: Złota klatka
Autor: Camilla Lackberg
Wydawca: Czarna Owca
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 398

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Louise Hay "Codziennie kochaj siebie"

Każdy codziennie zmaga się z własnymi słabościami i stawia czoło problemom. Nie jest łatwo, ale bez względu na to, ile razy się upadnie, zaw...

Najpopularniejsze posty