Wyzwanie książkowe - przeczytam 52 książki w rok

Długo zastanawiałam się, jakie wyzwanie książkowe podejmę w tym roku. Długo też przeglądałam inne blogi w poszukiwaniu inspiracji. Ponieważ jestem kobietą pracującą na pełen etat, pełnoetatową mamą, żoną i panią domu, to nie mam zbyt wiele czasu na moje własne przyjemności, choć każdego dnia staram się znaleźć choćby chwilkę, by czytać. Tak więc padło na takie wyzwanie...
Pierwsze moje wyzwanie, jakiego podejmę się w tym roku, to "Przeczytam 52 książki w 2018 roku". Po części znajdą się tutaj pozycje, które po prostu mnie zaciekawiły i chciałabym je przeczytać. Po części również będą tutaj książki z listy książek BBC.
Oprócz tego wyzwania będę chciała również podjąć kilka innych, bo uważam, że to doskonała zabawa i po trosze motywacja do lektury. Mam nadzieję, że wszystkie wyzwania książkowe ukończę z powodzeniem.

1. Colombe Schneck "Odzyskane życie"
2. Katarzyna Bonda "Polskie morderczynie"
3. Alessandra Devoto "Co robić, aby moje dziecko dobrze spało"
4. Anna Dydzik "Nieperfekcyjna mama"
5. Dominique Loreau "Sztuka sprzątania"
6. Katrin Behr i Peter Hartl "Rozdzielone"
7. Ewa K. Czaczkowska "Cuda świętej Faustyny"
8. Beata Pawlikowska "Największe kłamstwa naszej cywilizacji"
9. Martyna Wojciechowska "Australia"
10. Roald Dahl "Charlie i wielka szklana winda"
11. Martyna Wojciechowska "Samoa"
12. Michalina Grzesiak "Krystyno, nie denerwuj matki"
13. Martyna Wojciechowska "Meksyk"
14. Beata Pawlikowska "Blondynka w Londynie"
15. Martyna Wojciechowska "RPA"
16. Camilla Lackberg "Niemiecki bękart"
17. Katarzyna Miller "Blaski życia"
18. Martyna Wojciechowska "Borneo"
19. Camilla Lackberg "Syrenka"
20. Margaret Atwood "Opowieść podręcznej"
21. Martyna Wojciechowska "Tajlandia"
22. Beata Pawlikowska "W dżungli codzienności"
23. Kamil Janicki "Upadłe damy II Rzeczpospolitej"
24. Camilla Lackberg "Latarnik"
25. Camilla Lackberg "Fabrykantka aniołków"
26. C.S.Lewis "Opowieści z Narnii: Podróż "Wędrowca do Świtu""
27. Martyna Wojciechowska "Wietnam"
28. Piotr C. "Pokolenie Ikea"
29. Beata Pawlikowska "Blondynka w Australii"
30. Sylwia Chutnik "Kobiety, które walczą. Rozmowy z zawodniczkami sportów walki"
31. Kerry Greenwood "Morderstwo w pociągu"
32. Roald Dahl "Przeogromny krokodyl i inne zwierzęta"
33. Dorota Wellman i Janusz L.Wiśniewski "Siedem lat później"
34. Martyna Wojciechowska "Japonia (Tokio)"
35. Grzegorz Kasdepke "Detektyw Pozytywka"
36. Małgorzata Gutowska-Adamczyk "Fortuna i namiętności. Klątwa"
37. Roald Dahl "Cudowne lekarstwo George'a"
38. Beata Pawlikowska "Blondynka u szamana"
39. Wojciech Cejrowski "Rio Anaconda"
40. Camilla Lackberg "Pogromca lwów"
41. Yann Martel "Życie Pi"
42. Katarzyna Nosowska "A ja żem jej powiedziała"
43. Alice Munro "Coś, o czym chciałam ci powiedzieć"
44. Jeff Kinney "Dziennik cwaniaczka"
45. Eric Quon i Briana Stockton "Terapia sokowa. Czas na juicing"
46. Margaret Mason "Poradnik dla bloggerów"
47. J.D. Robb "Święta ze śmiercią"
48. Olga Morawska "Wakacje w Szkocji"
49. Trixi von Bulow "Co zrobić, żeby twoje życie stało się piękniejsze"
50. "Jeść zdrowiej. Warzywa i owoce"
51.
52.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Louise Hay "Codziennie kochaj siebie"

Każdy codziennie zmaga się z własnymi słabościami i stawia czoło problemom. Nie jest łatwo, ale bez względu na to, ile razy się upadnie, zaw...

Najpopularniejsze posty